Snartsnartsnart är det över...

Jag fattar inte varför jag alltid drabbas av ngt vår-depressions-liknande när det snart är sommar och man borde vara som mest lycklig... Men det är alltid så, det är därför jag hatar våren.

Jag är såååå sugen på att resa bort just nu alltså, någonstans där man bara kan få vila ut och slippa vardagen ett tag, utan några krav. Jag är så trött på att alltid ha ångest över någonting... Är det inte pågrund av jobbet så är det för att jag inte tränat på tusen år, för att det ser förjävligt ut hemma i lägenheten och ingen har ork att ta tag i det, för att jag aldrig hinner träffa mina kompisar och glider längre och längre ifrån vissa personer, för att jag inte bara kan åka och träffa min familj när jag behöver det för att dom bor 30 mil bort... Allt känns bara jävligt meningslöst just nu. Men jag får väl tänka så att det bara är 8 ½ vecka kvar nu, sen har jag hela sommarn på mig att göra vad fan jag vill.

Nu ska jag fortsätta boka möten i 4 timmar till, sen hem och skriva texter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0