Valborg

Oooowiiih, igår när jag kom hem från jobbet så sa Mattias att hans syster ringt och frågat om vi vill ta hand om en liten kattunge, som deras katt precis fått. Dum fråga att ställa till mig, klart jag ville! Så om ett antal veckor blir vi, förhoppningsvis om allt går som det ska, föräldrar till en liten Mango :D

Idag är det valborgsmässoafton, jag sitter på jobbet och tycker att jag egentligen borde få gå hem nu som alla andra typ, men nej inga halvdagar här inte... Sticker nog vid tre eller nåt i alla fall.
Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, men jag och Mattias är båda rätt trötta på allt vad Valborgsfirande heter så troligen blir det lungt hemma. Han är dessutom sjuk och jag har varit förkyld hela veckan, så.

Vi började kolla lite på sista minuten-resor igår.. Blir nog så att vi sticker iväg någonstans nu innan sommaren, typ slutet av maj om vi hittar något bra. :) Skulle vara helt underbart.





Kommentarer
Postat av: Erik

Kolla in THE GOD... ( gamla The Bryte) på www.thegodonline.com.. sprid vår musik i sthlm nu :) Ha de gött madde!

2010-05-06 @ 20:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0