Det går bra nu

Vilken dag det varit hittills!

För det första fick jag reda på betyget på min första inlämningsuppgift i Naturkunskapen - MVG! :D

Sedan blev jag uppringd av en sjukgymnast på Södermalm som jag skickat in en jobbansökan till, hon sökte en assistent nämligen som kunde hjälpa henne med bokningar ta emot telefonsamtal m.m tio timmar i veckan, och hon ville att jag skulle komma på intervju på torsdag! :) så dags att hålla tummarna igen!

Sen nu precis så ringde dem från Svensk Mässbemanning också och frågade om jag ville jobba nu på torsdag och fredag, dock var jag ju tvungen att tacka nej till det tyvärr... Hatar att behöva göra det, men men.

Nu ska jag iväg till Täby Centrum en sväng och sen försöka hinna plugga lite till innan det är dags att åka iväg till vetrinären och vaccinera katten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0