Jobbjobbjobb pluggpluggplugg

Jag har fått extrajobb på Täby Park Hotel!
Provjobbade i fredags i restaurangen och det gick bra och var kul!
Tackade nej till jobbet som sjukgymnastassistent dels eftersom det låg långt bort och dels för att arbetstiderna inte passade mig så bra. Det verkade visserligen som ett riktigt roligt jobb som skulle passa mig perfekt, men vad fan - det kommer fler chanser.. Bara det att jag sökte jobb aktivt i typ två veckor och sedan fick svar från tre arbetsgivare samtidigt (och inget av det handlade om telefonförsäljnng eller sälj över huvudtaget) visar ju på att det faktiskt inte är helt omöjligt att få jobb. :)

Nu ska jag nog ta itu med lite plugg, har tre inlämningar nästa vecka och en massa andra saker att göra..
Onsdag ska jag vaccinera katten igen, torsdag kommer mamma och mormor & morfar på besök, fredag ska jag eventuellt (fast troligen inte..) till Hammarö en sväng och sen åka tillbaks på lördag igen för att jobba på mässan i fyra dagar. Någon gång under veckan ska jag på information också om just mässjobbet, men jag vet inte vilken dag än och det är lite frustrerande. Får nog dra iväg ett mail nu innan jag glömmer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0