The Studio och Collage

Det känns som att det är söndag idag men det är bara lördag! Sånt gillar vi!

I torsdags kom Malin hit och har bott här fram tills idag. På fredagen var hon jag och Susanne på The Studio och lekte modeller för en dag, det var varmt och mycket väntan mellan momenten men förutom det känner jag mig ganska nöjd såhär efteråt. Fick ett par bra bilder i alla fall, lägger in dem i slutet på inlägget! (klicka på dem för att förstora)

På fredag kväll drog jag och Malin ut, hamnade på Collage på Östermalm. Skakade rumpa i flera timmar och hade rätt kul, kom hem klockan tre tror jag och däckade typ direkt helt utmattade hehe.

Ikväll blir det luuuuuuungt, jag och älskling ska väl snart fixa mat och sen kolla på någon film eller nåt.








Kommentarer
Postat av: Linda

ohmen hej snygging!

Gillar verkligen bilden med den rosaskjortan : )

2010-08-15 @ 10:24:04
URL: http://lindaflorin.blogg.se/
Postat av: Suchi

Vilka snygga bilder! :D



svar: men visst känns det lite smålustigt när personer springer och förlovar sig när dom har dejtat en månad max ^^ :P

2010-08-15 @ 17:08:59
URL: http://potatoo.blogg.se/
Postat av: astrid

fina du!

2010-08-16 @ 23:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0