Dan före dopparedan

Igår gick jag på stan några timmar, det var så jääääävla kallt! Fick för mig att gå från Slussen in till Sergels Torg vilket i vanliga fall inte är så jättelångt utan en ganska lagom promenad, men när det snöade som satan och mitt ansikte/mina tår/fingrar höll på att förfrysa på vägen kändes det som hundra mil ungefär..
Anyway, fick i alla fall tag i den sista julklappen samt en grej till mig själv (en leopardklänning som jag velat ha hur länge som helst nu, ska ha den på nyår tror jag :) då är jag förhoppningsvis liiite brunare också), hittade dock inget fint att ha på mig imorgon men jag får väl rota igenom garderoben ikväll det finns säkert något som jag glömt bort att jag äger.. :P

På kvällen åkte jag hem till Linda, vi gjorde knäck (tre satser varav den ena blev bränd, den andra blev stenhård och den tredje tillslut helt ok. anlita inte oss om du behöver hjälp med att göra knäck med andra ord, haha..) och pepparkakor.


Bild lånad från Linda :)

Imorgon är det ju julafton, tror inte jag kommer blogga något mer innan dess, så GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0