Dubaidubaidubai

Har jobbat nu i två dagar och börjat kl 07.00, det är hemskt när man är så morgontrött som jag är..
Blev skitglad idag när jag fick höra att jag kan börja 09.00 imorgon, det är nog första gången i mitt liv som jag tycker det känns lyxigt att få sova till klockan åtta, haha.

Just nu sitter jag och halvtittar på Leilas Home delivery jul och dricker te, ska alldeles strax gå och lägga mig bredvid min älskling som sover redan.. Vi har helt olika dygnsrytm just nu (igen) vilket är jäkligt tråkigt, men som tur är har vi ju något att se fram emot - DUBAI!! (förlåt att jag har nämt detta typ en miljon gånger dom senaste veckorna men det äri princip det enda jag kan tänka på just nu och det som får mig att ta mig upp på morgonen) Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills vi drar.

Och om 9 dagar är det julafton, herreguud.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0