Kontrollfreak




Jag har en väldigt gullig mamma. Helt plötsligt kan det dyka ner ett paket i brevlådan med massa presenter, utan någon speciell anledning. Som idag till exempel så fick jag och Mattias lite "förjulklappar" bestående av godis, trisslotter och esperitox (förkylningspiller). Det satt ganska bra, för dels börjar jag känna mig förkyld (IGEN! :(, fast i halsen denna gången) och dels fick jag ett litet tråkigt besked från Antagningen idag och därför är jag värd lite godis som tröst... :P

Står nämligen just nu som reserv på alla utbildningar jag sökt till våren. Så nu måste jag vänta till efter den 20 december igen när det slutgiltiga resultatet kommer... Och kommer jag inte in på något då heller så måste jag vänta i typ en månad till för att veta helt säkert om jag kommit in eller inte. Det är rätt frustrerande, när man som jag alltid har allting planerat lååååångt i föreväg och HATAR att inte ha koll på läget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0