Tid att tänka

Både jag och Mattias har varit väldigt förkylda hela denna veckan hittills, så vi har mest bara varit hemma och degat, sett X antal avsnitt av Six Feet Under och gjort lite julgodis. Vänt helt fel på dygnet också, tur att jag ska jobba kväll imorgon och största delen av resten av december ^^

Idag känner jag mig ganska frisk igen dock, så tog mig en liten tur till Täby Centrum. Inhandlade lite nya akylfärger och dukar (blev plötsligt väldigt sugen på att börja måla igen och har fått massa ny inspiration dessa dagar då man haft väldigt mycket tid över till att bara tänka), julgrejer/klappar m.m. Det har varit väldigt lätt i år att komma på julklappar till folk, vet inte varför, jag brukar ha jättesvårt för det annars! :) Kan iofs också bero på att jag haft ganska mycket tid över..

Men nu är det snart slut på "latandet", nästa vecka och veckan därpå har jag mycket jobb. Eventuellt veckan efter det också. Sen är det jul och sen drar vi till Dubai!!! Och efter det börjar jag, förhoppningsvis, plugga igen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0