Julbak

Nu har jag jobbat mina sista dagar och är ledig resten av året, SKÖNT!

Imorse när jag vaknade så hade Mattias städat lägenheten och gjort jättefint, han hade gjort allt utom att dammsuga ("för jag ville inte väcka dig"). Aaww..

Nu har jag varit ensam några timmar medan han har legat och sovit, har hunnit med att baka bröd och gjort lite julgodis och nu sitter jag och halvtittar på Robinsonfinalen (blev erbjuden att följa med några arbetskollegor ut, men jag har haft huvudvärk hela jäkla dan och inga pengar heller, that sucks!).
Tycker Robinson har blivit mycket sämre i år tyvärr, tuffare kanske men det känns så himla långdraget när alla kommer tillbaka och det blir nya lag efter att de har blivit utröstade osv.. Men man kan ju inte missa vem som vinner... Och sen är det ju faktiskt en person från Hammarö med också :P



Längtar till onsdag/torsdag då jag får lön!
Då ska jag köpa alla ingridienserna till resten av julbaket (jag och Mattias har fått i uppgift att baka massa julgodis att ha med på julafton) och kanskekanske något fint att ha på mig på jul också... Resten köper jag ju i Dubai, har en lååång önskelista på vad jag skulle få med mig hem... :P lägger upp den innan vi åker.


Kommentarer
Postat av: astrid

Du måste lägga upp bilder sen!!! :) Jag vill också till dubai......!

2010-12-20 @ 00:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0