Hejdå 2010

2010 har varit ett bra år. Klart det gått lite upp och ner med allting, men så är det ju... 2009 var ett extremt händelserikt år för mig så det går inte riktigt att jämföra med 2010, men det finns helt klart saker jag kommer minnas! T.ex:

* När jag hämtade Mattias på Arlanda i januari efter att han varit på Zanzibar i tre veckor. Samma dag blev
vi sambos!
* När jag fyllde 20 - vi hade en galen födelsedagsfest (slash inflyttningsfest) natten till min födelsedag och dagen efter var jag & Linda och såg Rammstein. Det var grymt.
* Roskildefestivalen och dygnet vi spenderade i Köpenhamn
* När vi skaffade Broccoli, världens sötaste goaste och spralligaste kattunge!
* När jag & Mattias firade ett år och drog till Tunisien en vecka på myssemester

Sen tror jag definitivt att Dubairesan och nyårsfirandet i Oman kommer bli ett minne för livet också,
men det får jag återkomma om när vi kommer hem. :) Gott nytt år!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0