Alla hjärtans dag

Och som alltid när jag säger att jag ska ta en "lugn helg" så blir det precis tvärtom.

Blev en sväng till Studio 08 igår på Fridhemsplan. Sen skulle vi dra vidare nånstans men då upptäckte jag att jag inte hade någon väska längre.... Det var kul, not. Så nu har jag varken mp3-spelare, visakort, körkort eller plånbok över huvudtaget. Men man får väl försöka se det från den positiva sidan - jag blev inte knivhuggen iaf :P och det är bara materiella saker som går att fixa, även om det suger rätt hårt att bli av med sina personliga grejer.

Nu ska vi iaf snart mysa med fruktsallad & glass :) Och kanske lite geléhjärtan, såhär på alla hjärtans dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0