Full rulle

Hej, förlåt för att jag varit sämst på att uppdatera denna veckan, men har inte orkat. Varit sjukt trött och känt mig allmänt nere, det mesta har bara gått fel typ så det är så jäkla skönt med helg nu alltså. 

Födelsedagsfesten förra fredagen var lyckad i alla fall och Rammstein på lördagen var grymt bra. :)

Idag är jag ensam hemma hela dagen typ, Mattias jobbar. Så jag har varit duktig och städat, diskat, slängt in en tvätt och nu ska jag snart ta en promenad till Täby Centrum.

Ikväll ska vi på släktkalas typ och sen ska jag vidare på fest hos en arbetskamrat. Full rulle hela tiden...
 





Såhär fint blev vårt sovrum förressten efter att vi målat om (det var helt vitt från början,
borde tagit en före-bild egentligen så ni kunde sett skillnaden men)



Jag och M gjorde en jättefin tårta förra helgen^^



Och så fick jag en jättefin blombukett av mina föräldrar skickade, tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0