Ibland har man tur :D

Igår ringde en gubbe till min mobil och bara "Hej du hade tappat något va?"
Visade sig vara från Hittegods och de hade hittat min väska! Fatta vilken lättnad, ska åka och hämta den efter jobbet idag, hoppas jag kan smita lite tidigare. Känns rätt otroligt att väskan kunde komma tillbaks så lätt, jag trodde aldrig jag skulle få se den igen. Ibland har man tur minsann!

Idag är Mattias hemma och målar & tapetserar vårt sovrum. Blir spännande att komma hem och se hur det blev sen. Ska försöka ta en bild och lägga in så ni får se :) Tror det kommer bli skitsnyggt iaf, har valt en blå/turkos färg och så en mönstrad tapet med samma turkosa nyans i som fondvägg.

Nu måste jag strax sätta igång och jobba igen, wiiiiie.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0