Zombie

Sitter ensam hemma i lägenheten och biter på naglarna, är sjukt rastlös och trött på samma gång. Har varit som en zombie hela veckan, somnade nästan på jobbet idag... :S tur att det är fredag imorgon!

I helgen ska jag nog inte göra någonting, behöver vila upp mig lite tror jag. För nästa helg, DÅ jävlar... Fyller ju 20 på lördagen, ska på Rammstein i Globen den kvällen, så det blir partyparty här på fredagen. Slår ihop födelsedagsfest och inflyttningsfest, kommer bli nice tror jag. ^^

Nu på söndag är det Alla hjärtans dag också, har alltid tyckt att det varit lite töntigt och ovärt, men vi får väl se vad som händer i år. Kanske kan passa på att mysa till det liite iaf... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0