2010

Shit vilken konstig natt jag hade inatt.
Drömde att jag blev jagad av två mördare och hade en mördarkatt i huset som skulle äta upp min fågel.
Sen vaknade jag och kollade på klockan på mobilen, blev lite skraj när jag såg datumet som den hade ställt om till; 7 mars 2038. Har för mig att jag läste nånting om att alla datorer skulle krascha och blabla år 2038 nämligen, men jag vet inte, haha det var konstigt...

Hade i alla fall en väldigt trevlig kväll igår, kändes verkligen som rätt beslut att åka till Stockholm. Vi drog på fest i Mälarhöjden jag Linda och Eleonor, hade egentligen planerat att dra vidare efter den men blev kvar hela kvällen istället, sen tog vi taxi hem och det var en rätt underhållande resa haha.

Nu ska vi typ snart kolla film och äta chips/ostbågar hela kvällen tror jag, like it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0