9 dagar kvar

Jag börjar få ont i halsen, fan. Vill INTE bli sjuk nu...

Igår fick jag äntligen tummen ur röven och gick och klippte mig, det blev bra. Syns inte jättestor skillnad, men fick bort mina extremt kluvna hårtoppar och klippte upp luggen lite.

Sen idag var jag och tränade efter jobbet, danceaeorobics igen. Det var kul. Men känner att jag kommer ha jävligt ont i ryggen och ena knät imorgon, jag måste komma igång och börja träna mer regelbundet nu. Sen jag flyttade till Stockholm har jag gått från hälsosam och vältränad till västa vraket känns det som, haha. Usch.

Imorgon är det fredag och jag har ingen aning om vad jag ska göra i helgen, det känns lite skönt faktiskt. Ska nog bara ta det lungt, kanske flytta lite mer grejer till Mattias och vara där och mysa med mig själv haha. Ne jag vet inte, det märks vad som händer^^

Nu ska jag typ gå och lägga mig och hoppas stenhårt på att min hals mår bra imorgon (jag kan ju inte jobba om jag har ont i halsen/tappar rösten eftersom jag sitter i telefon hela dagen, och det suger, typiskt att det alltid är min hals som fuckar när jag blir förkyld)






Kommentarer
Postat av: astrid

SNYGGT MADDYN! :D

2010-01-11 @ 17:35:37
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0