Kan det bli lördag nu?

4 dagar kvar, sjukt hur man kan längta efter någon såhär mycket.

Försöker fylla upp dagarna med saker så att de går fortare, igår solade jag och målade om min byrå (började lite i söndags men behövdes måla en gång till, från röd/gul till vit - mycketmycket bättre! synd att jag inte tog någon före-bild så kunde ni sett skillnaden och hur duktig jag är heheh), idag har jag tränat. Resten av dagarna ska jag, förutom att jobba, ägna åt att flytta saker och packa upp saker i lägenheten. Sola på torsdag och träna på fredag också, kanske. Det blir nog bra.

Känner att jag är helt inne i min egen värld för tillfället eftersom jag bara tänker på en enda sak (eller en enda person..) hela tiden, förlåt för det alla som eventuellt märkt av det. Blir nog bättre sen, om några dar eller en vecka eller så^^

Nu ska jag typ gå och borsta tänderna och lägga mig och läsa en stund innan det är dags att sova,
natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0