Rocks & Harry B

Omfg vilken kväll det blev igår. Jag hade tänkt va hemma och ta det lungt egentligen, men icke sa nicke, så blev det verkligen inte :P
Följde med Linda och Eleonor på en fest först, sen vidare till Rocks och Harry B. Kom hem vid fem imorse tror jag... Så jag har varit skittrött och seg hela dagen idag och inte gjort någonting i princip.

Imorgon börjar jag jobba igen efter drygt två veckors ledighet, känns både bra och dåligt. Skönt på ett sätt att komma igång igen iaf, få lite normal dygnsrytm igen och så kanske tiden går lite fortare när man har något att göra. 12 jävla dagar kvar tills Mattias kommer hem, det börjar bli jobbigt nu..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0