Sluttampen

Sitter på jobbet nu o planerar att smita hem snart, känner mig ganska nöjd med dagen. 
Det har gått asbra hela denna veckan. :D

Ikväll ska jag ut med mina arbetskollegor i Sundbyberg och käka på grekisk restaurang, trevligt trevligt.
Resten av helgen vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske blir en sväng till IKEA och färgaffären, vi funderar på att måla om sovrummet hemma nämligen ^^ men eftersom vi sagt i två veckor nu att vi ska göra det så är det väl inte så säkert att det blir av hehe, det märks... Skulle dock gärna vilja hinna få iordning lite mer innan mina föräldrar kommer och hälsar på nästa helg, men.

Nuu ska jag boka in ett sista möte innan jag drar hem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0