Det låter kanske hemskt...

...men idag längtar jag nästan lite efter hösten. Eller åtminstone efter lite moln och svalare temperatur.

Egentligen hade jag tänkt åka till gymmet och köra bodypump nu, men jag bokade av (fy! dåligt samvete). Dels råkade jag sova alldeles för länge, eller snarare jag låg och vred mig i värmen ca fyra timmar efter att Mattias åkt till jobbet vid 7 för att försöka få lite mer sömn men misslyckades. Sedan känns det inte så lockande heller att först ta en kokande bil utan ac till gymmet (min cykel ligger i delar i vardagsrummet och jag är för ohändig för att bygga ihop den själv..vet inte ens om det finns någon cykelbana till sats härifrån? :S) och sedan träna inomhus. Får gå ut och ta en promenad/springa lite sen istället. Har lite annat att göra idag också, ska bla träffa Linda :) vi har inte setts på jättejättelänge så det ska bli kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0