Värmland

Jaa nu sitter jag här ute på Hammarö...
Känns som det är åska i luften ute och enligt väderprognosen ska det bli åska också, det var kul när de sa imorse att "det kommer bli fint väder i hela landet förutom i Värmland". Haha, så jävla typiskt... Men i Stockholm är det ju tydligen på gränsen till för varmt, så jag vet inte vart som är bäst egentligen?

Igår var jag med mamma och pappa ut till Borgvik utanför Grums på någon marknad/bilutställning där, det var lite mysigt. Förutom det har jag hittills hunnit umgås med Malin, hälsat på mormor & morfar, gått lite på stan och tagit det lungt. Är fortfarande förkyld vilket är rätt störande, hoppas det går över snart...

Börjar sakna mitt gos där hemma lite också, fyra dagar kvar... :) <3


 

 




Kommentarer
Postat av: Anonym

goset här hemma saknar tillbaks <3

2010-07-11 @ 21:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0