Roskilde

Klockan är 07.30, jag är ledig och VAKEN!
Det har typ aldrig hänt förut tror jag....

Anledningen är, förutom att det är sjukt jävla varmt i lägenheten så att man inte kan sova för det, att jag bara ligger och snorar och hostar hela tiden. Har dragit på mig någon rolig förkylning efter Roskilde..

Vi kom hem därifrån i söndags kväll. Skulle åkt hem i måndags egentligen men vi vaknade på natten mellan lördagen och söndagen av att någon idiot hällde alkohol över hela vårt tält så att det inte gick att vara där inne längre - då tröttnade vi. Missade tyvärr Prince som avslutade fesivalen på söndagkvällen, men sånt är livet. Det var faktiskt ganska skönt att komma hem ändå.

Förutom den lilla grejen på slutet så har det varit bra därborta, vi hann se Muse (sjukt bra!), Paramore, Them Cocked Vultures, Teddybears Sthlm, Messuggah och något mer som jag inte minns namnet på.
Sedan tog jag och Mattias en tur till Köpenhamn tisdag-onsdag och myste lite för oss själva, bodde på hotell och gick på Ströget. Sjukt värt måste jag säga! :) Speciellt eftersom han inte kommer vara ledig något mer i sommar.




   

  


Idag ska jag sysselsätta mig med att tvätta, kanske vara en snäll flickvän och städa lite, ringa några samtal och leta tågbiljett till Karlstad. Blir troligen så att jag åker dit imorgon och stannar till nästa torsdag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0