12

Bilen gick igenom besiktiningen och Prince of Percia som jag och Susanne såg förra fredagen var fan bra! Över förväntan.

Denna fredag har jag varit ensam hemma och sysselsatt mig med att skriva texter, mindre kul... Men det stod mellan att antingen göra det eller följa med min pojkvän till hans kompis och typ kolla på någon dålig film. Eller att bara slappa och vakna imorgon och inse att jag har en jävla massa jobb kvar att göra i helgen. Så det var nog värt det faktiskt..

12 arbetsdagar kvar nu, nästa vecka jobbar jag bara måndag-onsdag sen drar jag till Hammarö/Karlstad. Ska fira min bror + Malin som tar studenten på torsdagen, åka på klassåterträff på fredagen (tror jag), fira pappa som fyllt 50 på lördagen samt gå ut med lite vänner på lördagkväll. Fullspäckad helg kan man säga. Påminner mig om att jag måste in till stan imorgon också och fixa en del grejer!

NU tror jag att jag ska försöka mig på att ladda hem en film som jag kan ligga och kolla på tills jag somnar. Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0