Jobb,jobb,jobb!

Vilken jävla vecka det har varit.

I onsdags gick bilen sönder. Eller batteriet, så vi var tvugna att köpa nytt, bra att det händer precis när man verkligen inte har råd. Men men nu går går bilen prima igen iaf!

Sedan fick jag agera frilansande skribent hela onsdag- och torsdagkvällen, fick tre texter skickade som skulle vara klara på två dar (och då jobbar jag med annat 9-17). Lite stressande, men jag tror det blev bra tillslut.
Sen som om det inte vore nog så fick jag samma dag ett erbjudande om ett annat extrajobb som jag troligtvis ska börja med om en och en halvvecka, eller jag ska provjobba då iaf och se efter hur det känns, jag vet egentligen inte om jag pallar att jobba mer än vad jag gör nu men jag ska ändå börja plugga lite till hösten tänkte jag och då är det bra att ha pengar. Kan va värt att slita ut sig totalt under några månader då.
Det känns ju lite dumt att tacka nej när man blir erbjuden ett jobb (utan att söka det t.o.m) i dessa tider.. !

Nu ska jag snart slänga i mig lite mat, boka i några timmar till och sen ta HELG - underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0