Solsken!

Det blev en lugn helg i alla fall, eller ja, vi var åtminstone inte ute.
Däremot tog vi en sväng till IKEA och MediaMarkt, där jag hade presentkort. Införskaffade mig en epilator, som visade sig vara ett av dom bästa köpen på länge. Perfekt för mig som är van vid att vaxa benen och inte har riktigt råd att göra det på salong längre (när mamma inte betalar....)..

Sen var vi och tränade i söndags och F*UCK vilken träningsvärk jag hade i ryggen igår, kunde inte gå utan att det gjorde ont. Men det var skönt, jag gillar att ha träningsvärk på ett sätt, då känner man att man varit lite duktig i alla fall...

Nu har en ny vecka rullat igång, lite jobbigt men men. Skönt att solen skiner i alla fall, det är såå mycket lättare att gå till jobbet på morgonen då! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0