Spa

I lördags kom Mattias mamma hem från Oman, hon ska bo hos oss i en vecka (åker hem i övermorgon).
Så vi var ute och käkade med henne och gick på bio, såg Alice i underlandet. Den var bra.
Sen i söndags var vi ute och åt med släktingar och såg Electric Boys spelning på Rival. Också bra.

Nu sitter jag på jobbet och längtar efter att det ska bli helg igen, för på fredag ska jag och M åka på SPA (hans födelsedagspresent till mig). Så jäkla härligt, fredagen har vi hyrt relaxrummet och på lördagen ska vi få massage. Och så ska vi bo i ett jättefint romantiskt rum och dricka champange och gå runt i morgonrock och tofflor, hih :)

Jag har rätt mycket att se fram emot just nu, älskar det.




Kommentarer
Postat av: astrid

Inte lite avis jag blir :P

2010-03-25 @ 00:43:43
URL: http://disktrasa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0