Underbart

Så var man hemma igen då, efter en helt underbar hotell/spa-vistelse.
Både hotellet och spat (spaet, spa:t, hur skriver man?) var hur bra som helst, det första vi möttes av när vi kom in i rummet var en flaska mousserande vin, godis och ett stort fruktfat. :)
Sen åt vi middag på en restaurang som låg precis bredvid hotellet, nu minns jag inte vad den hette såklart... italiensk var den i alla fall och med sjuuukt god mat! Billigt också, fick tre rätter för 269 spänn/person!

Sen idag var vi på spa-behandling - kurbad och massage. Kurbadet var alldeles för varmt för mig som är överkändlig typ, men säkert jättebra och välgörande om man kan slappna av, massagen däremot var jättebra. Köpte med oss en och sjukt dyr (men säkert kanonunderbar) massageolja hem ^^

Nu har Mattias åkt iväg till en kompis och jag sitter hemma, är jättetrött och har huvudvärk, så tror det får bli en lungt tv/film-kväll för mig.. Lite tråkigt men samtidigt tror jag att jag behöver det lite..

Jag tog lite bilder på hotellet som jag lägger upp om en stund, ska bara hitta sladden först..! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0