För ett år sedan....

Jag och M var på MediaMarkt i helgen för att köpa en dataväska till mig, gissa vad vi också hittade? En inomhusgrill! Så nu kan vi grilla hela sommarn fast vi har balkong med tak, uuunderbart!

Det känns verkligen somrigt i luften nu, jag får nästan tillbaks pirret jag hade i magen för ett år sen. Då var det fem veckor kvar tills man tog studenten.... Sjukt vad fort tiden har gått alltså. Fast ändå inte. Men det har hänt mycket. Jag kommer ihåg när jag skrev i min dagbok i typ januari förra året att "shit vilken sjuk känsla att inte ha en aning om vart i världen man befinner sig vid denna tidpunkten nästa år". Och jag hade aldrig gissat att det skulle bli Stockholm, haha, verkligen inte. Antingen Göteborg eller utomlands tänkte jag, men se vad kärleken kan göra.... ;P

Nu ska jag försöka få igång det jävla Andra Avenyn-avsnittet på datorn som jag missade igår, Mattias är inte hemma så bäst att passa på.... Dock funkar det inte som det ska, såklart. Jag hatar datorer. 



Här har ni vår finfina grill!


Var även på Bauhaus och köpte blomlådor och lite saker att plantera på balkongen,
tomater och jordgubbar bland annat - mums.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0