Whats the point

Ännu en vecka förbi av trötthet och sjukt mycket att göra. Jag har varit så trött att jag inte orkat ta tag i allt (alltså alla miljoner texter jag har att skriva typ) och har nu en höööööög med arbete framför mig inför helgen. Det suger, rätt mycket... Men det är pengar, som jag verkligen behöver, och nu är det bara tre veckor kvar lite drygt! 17 arbetsdagar typ, jag räknar ner. :P

Ikväll ska jag iväg och besikta bilen (spännande att se om den går igenom denhär gången...) och sen ska jag på bio med Susanne, Prince of Percia blir det. Vet knappt vad filmen handlar om men det återstår väl att se... :) Ska hursomhelst bli trevligt att träffas, ska käka middag innan också.

Sen har jag bokat en tid för ansiktsbehandling på måndag, underbart! Ska jag klippa mig och slinga håret också, och göra en annan grej som är lite hemlig än så länge, höhö... Jag kommer i alla fall vara sjukt snygg inför sommaren ;)







Kommentarer
Postat av: astrid

nu blev jag jäkligt nyfiken! :P

Du måste visa sen!

2010-05-28 @ 23:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0