Det gör ont men går ändå

Hemma från jobbet, är lite trött men på förvånansvärt bra humör ändå. Dagen har flutit på och det var inte ens speciellt jobbigt att gå upp imorse - förutom att lämna min lilla älskling då förstås.

Det som suger lite just nu är att enda natten i veckan Mattias är ledig är mellan fredag och lördag, och nu ska jag jobba denna helgen + nästa helg, och helgen efter det åker jag iväg på kryssning. Så vi kommer alltså inte att få spendera ett helt dygn tillsammans på tre veckor minst...
Hela december kommer vara jäkligt jobbig också då han jobbar natt och jag ska jobba kväll på Täby Park (han har ju ett jobb på dagen också så kvällen är typ enda tiden på dygnet vi ses), MEN vi får vår "belöning" efter jul i alla fall då vi åker till Dubai och Oman för att hälsa på hans mamma i 9-10 dar. Jag har aldrig varit där så det ska bli riktigt spännande! Försöker hålla i pengarna ordentligt nu eftersom typ världens största köpcentrum ligger i Dubai, det är svårt men det ska gå ;P



Kommentarer
Postat av: Astrid

ÅH, JAG VILL OCKSÅ TILL DUBAI!Fyfan vad avundsjuk jag blir!!!

2010-11-07 @ 12:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0