Mina stackars muskler

Herrejesus vilket jobbigt pass jag var på igår på SATS,
jag brukar ju gå på Core annars men börjar känna att det inte ger sådär jättemycket längre så jag tänkte prova ett annat pass som heter SatsCorePuls. Tänkte att det är väl säkert lite aerobics som uppvärmning eller nåt så man får upp pulsen litegrann innan själva styrkan börjar, men det visade sig vara ett superintensivt militärstyrkepass rakt igenom, typ! Är förvånad över att jag inte har mer träningsvärk än vad jag har idag ;P

Just nu håller jag på att tvätta, ska snart ner och slänga in det sista i torktumlaren och sen ska jag nog kolla på de två senaste avsnitten av Bartenderskolan som jag missat. Det är ett rätt dåligt program egentligen men tycker ändå det är lite kul att se, dels eftersom jag känner igen mig lite från när jag gick min bartenderutbildning och dels för att vissa i programmet verkar så blåsta att man undrar om det verkligen är på riktigt eller om de skämtar :P det är konstigt med såna program, det är samma sak med Svenska Hollywoodfruar. Man blir typ förbannad på alla som är med men kan ändå inte låta bli att titta! Fast det kanske bara är jag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0