Nyinspirerad

I helgen har jag varit på kryssning, Rock on Sea och Svenska Hjältar, en slags progg-kryssning alltså.
Progg (stavas det med ett eller två g?) är ju inte direkt min musiksmak så jag följde egentligen mest med för Susannes skull, men måste erkänna att det faktiskt var rätt bra ^^ Ibland lönar det sig att åka på kryssningar och festivaler med band man inte känner till, eftersom man ofta upptäcker nya band eller ändrar uppfattningen om band som man inte trodde var bra.. Sen att det i princip bara var män i 50-60 års åldern med på kryssningen är en annan sak haha :P men, det var kul i alla fall.

Har sovit i typ 12 timmar inatt, alldeles för mycket så nu är jag bara ännu mer trött..
Men ska iväg till gymmet snart och köra SatsCorePuls, det borde få mig att vakna till!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt stavat. Lite tråkigt med ålders skillnaderna får jag säga...

2010-11-22 @ 19:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0