*pustar ut*

Äntligen är dessa fyra jobbdagar på mässan över!
Vi har slitit som tusan och fick t.o.m jobba över idag för att fyra i gänget var sjuka.. Men det är bra, det är pengar, och nu känner jag fan att jag är värd att vara ledig några dar.

Hann i alla fall gå en sväng på alla tre mässorna (Scandinavian Boat Show, Det Goda Köket och Allt För Din Hälsa), tyvärr hade jag inte råd att köpa så mycket men jag kom med lite nya tidningar och provsaker + att jag fick tillbaka lite mer träningsmotivation av att gå runt på hälsomässan.

Så imorgon blir det gymmet! Efter att jag sovit ut :)





Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Haha, tack! =)

2010-11-14 @ 22:15:09
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0