Hårdilemma

Helgen i Värmland var härlig, lugn och skön. (förlåt om det var någon som blev arg för att jag inte hörde av mig när jag var där, men jag kände verkligen inte förrän att göra något annat än ta det lungt)
Nästa gång vi åker dit blir inte förrän till jul. Eller efter jul t.o.m, eftersom vi ska vara med Mattias släkt på julafton, det kommer nog kännas lite konstigt eftersom det är första gången jag firar jul borta... Men det blir väl spännande också ^^

Idag har jag jobbat på mässan, och nu är jag ledig i fyra dagar för att sedan jobba på Täby Park till helgen igen. Ganska skönt, då kanske jag kan hinna med lite saker denhär veckan, som att klippa mig till exempel som jag inte hann i fredags. Vet dock inte hur jag ska klippa mig, om jag kanske ska våga ta av det en bit den här gången... Men det det vore mycket enklare att bestämma sig om håret växte fortare så att man inte behövde vara rädd för att ångra sig. Tror knappt jag har haft såhär långt hår någon gång förut, så det är därför det känns lite scary. Men men, vi får se hur jag gör.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0