Ny frill

Jag tog besultet igår att klippa av håret till axlarna, och jag blev faktiskt rätt nöjd med resultatet :) Jag vet inte om jag tycker det är snyggare än vad det var innan, men det känns bra i alla fall, jag trivs med lite kortare hår eftersom det är mer lättskött och får mitt tunna fina hår att se lite tjockare ut (sen att jag aldrig kommer lära mig att styla det lika bra som frisören är en annan femma :P).



Idag har jag varit duktig och städat hela lägenheten NOGA!
Kan tänka mig att Mattias är jäääkligt trött när han kommer hem sen, efter att först ha jobbat inatt och sen åkt iväg till sitt andra jobb och varit där hela dan, så jag tänkte vara gullig och fixa allt så att han slipper tänka på det. :)

Är ledig imorgon också, sen ska jag jobba på Täby Park lördag-måndag. Känns sådär faktiskt, men det är bara att göra!



Kommentarer
Postat av: Linda

Det blev jätte snyggt hörru!

2010-11-04 @ 17:49:58
URL: http://lindaflorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0