Hej vinterland

Denna dagen har känts lång! och ändå är den inte slut än.

Gick upp 06.45 och upptäckte att det var snöstorm ute. Tidig vinter eller vad?! Snön ligger fortfarande kvar också, tur att vi har bytt till vinterdäck på bilen..
Klockan 07.00 var jag i tvättstugan, hade tid där mellan 7-9, enda tiden som fanns på hela veckan typ - typiskt när man är ledig och det aldrig brukar vara så fullbokat annars.
Klockan 10.00 var jag på SATS och körde Shape i en timma, ett intensivt styrketräningspass för hela kroppen som jag aldrig varit på förut men visade sig vara väldigt bra. Mycket ben- och bålstyrka som just jag behöver.
Sen kl 13.00 var jag inne i stan för en till (!) anställningsintervju för extrajobb på ett bemanningsföretag, som receptionist/växeltelefonist. Verkade kul och jag tror att intervjun gick bra, det kändes så iaf (och jag har ju varit på några intervjuer nu, så...)

Ikväll blir det lungt, för imorgon bitti är det dags för högskoleprovet. Har inga höga förväntningar direkt, eftersom jag hört att det brukar gå sådär för de flesta första gången och det inte gick speciellt bra för mig när jag gjorde ett gammalt testprov på nätet... men vi får se!

Trevlig helg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0