Helgen

Högskoleprovet gick rätt dåligt, precis som jag trodde, men men. Det var i alla fall inte livsviktigt för mig att få ett bra resultat, jag tror att jag kommer in på något av det jag sökt ändå. Jag borde göra det.

Efter provet åkte jag och Mattias iväg till hans farmor och farfar där vi blev bjudna på middag - fläskfilé med potatis/rotfruktsgratäng och maräng med grädde & frukt till efterätt. Supergott och trevligt var det, tiden rann iväg så klockan var nog nästan halv elva när vi kom hem.

Idag ska vi nog bara ta det lungt, det regnar ute och ser ut som om det ska göra det resten av dagen också.

Imorgon + tisdag ska jag jobba på Täby Park och sen fick jag sms från dem på mässan igår att de behövde hjälp onsdag-torsdag, så jag har nästan en hel arbetsvecka framför mig. :) Känns bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0