Intensivt

Fy vilken vecka det har varit hittills..
Månadag och tisdag jobbade jag ju på Täby Park, där allt var bara kaos och jättejobbigt.
Igår och idag har jag jobbat på mässan med intervjuer, dvs gått runt och frågat besökare om hur de upplevt mässan (i detta fallet Persontrafik, som handlar om buss-tåg-och taxitrafiken), det har varit väldigt intensivt och rätt slitigt också. MEN, man får tänka på att det i alla fall blir roligare nästa månad när lönen kommer... (en liten rolig grej var också att medan jag stod och intervjuade en gubbe så dök helt plötsligt Sandra Dahlberg upp med världens största leende och bjöd oss på godis, och när jag tittade upp så stod Magdalena Graaf i bakgrunden också. Vad dom gjorde där har jag ingen aning om men :P)

Imorgon är jag ledig, så ska åka och träna på förmiddagen och sen ska jag nog in till stan en sväng, köpa en liten present till min bror som fyller år nästa vecka och kanske klippa mig också... Vi får se. Sen drar vi till Hammarö på kvällen och är där över helgen, det ska bli lite skönt. Skulle egentligen åka dit om två veckor, men bestämde igår efter att jag fått erbjudande om att jobba då att åka dit nu istället.

Nu ska jag försöka komma på något att äta, sen blire att ligga i soffan och vila fötterna resten av kvällen tror jag. Mattias är jag repar så lilla jag är ensam hemma..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0