Hemma

Hej kalla, höstiga, underbara Sverige!

Veckan i Tunisien har varit kanon, det vart lite krångel i början, lite dåligt väder + att jag var förkyld och hade lock för öronen i två dygn efter att vi landat, men sen blev det jättebra de sista dagarna. Soligt, lagom varmt, vi bodde i ett lungt fint relativt nybyggt område och på ett schysst hotell med bra service. Enda negativa med Tunisien tyckte jag var försäljarna på stranden som var sjukt jobbiga och gick och la saker i händerna på en utan att man ville ha, annars var allt perfekt!

Men det känns rätt bra att vara hemma nu faktiskt, visst hade det varit härligt att stanna någon vecka till, men nu känner jag mig i alla fall utvilad och fit for fight inför hösten som hunnit komma på riktigt nu medan vi varit borta.
















Kommentarer
Postat av: Linda

Det ser ut som att ni har haft det riktigt skönt : )

Vi borde försöka ses snart igen tycker jag, kanske är det dags för mig att kravla mig bort till täby snart?

2010-10-04 @ 16:46:36
URL: http://lindaflorin.blogg.se/
Postat av: Mattias

Ha! Helvete Madde, Tack för den bilden ^^

2010-10-05 @ 05:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0