Detdär med politik

Idag är det val, fast jag röstade redan i torsdags.
Hade rätt svårt att bestämma mig, det finns ju så j*kla många partier att välja mellan... Och de flesta har både något som är bra och något som är dåligt, och man blir inte direkt klokare av att kolla på sjuhundra debatter på TV:n heller - det rör bara till det ännu mer i huvudet tycker jag. Menmen, hursomhelst ska det faktiskt bli lite spännande att se vilka som vinner, det är nog första gången någonsin jag tycker det. Har med åldern att göra kanske?... Eller så beror det bara på att det är första gången jag får vara med och rösta :P

Funderar t.o.m på om jag ska kolla på Valvakan ikväll, fast jag ska upp typ kl 05.30 imorgon bitti. Det är dags för jobb på mässan igen nämligen, ska hjälpa till i någon monter/servering imorgon och sen vara med på ett symposium/föreläsning på tisdag tydligen. Det blir nog bra!


Och nu är det bara 6 dagar kvar tills vi drar, wiiie...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0