Död fisk

Jag är sjuuuukt jävla trött efter fyra dagars jobb på mässan. Har aldrig haft så ont i fötterna i hela mitt liv tror jag!
Jag och en tjej till fick stå i en monter och sköta serveringen av kaffe, juice, läsk m.m, det var helt okej eller ganska roligt faktiskt om man bortser från smärtan av att stå upp åtta timmar per dag. Man fick i alla fall träffa folk från världens alla hörn typ, de vi jobbade för kom från Belgien de flesta och pratade franska. Ångrar nu att jag inte följde upp franskan på gymnasiet, blev sugen nu igen på att ta några kurser! Hade varit perfekt nu också med tanke på att det troligtvis bär av till Tunisen i slutet på september. :)

Jaja, har hur mycket som helst att göra nu eftersom jag inte orkat göra något annat än att jobba och sova de senaste dagarna.. Har en inlämning kvar och sen är det slutprov på tisdag som jag måste plugga till. Tänk att kursen snart är slut, vad fem veckor har gått fort!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Ja, visst skulle det! Har tänk på det att hyra ut i andra hand, men känns nästan som jag är för mycket ett kontrollfreak för det. Inte låter jag någon låna mina tallrikar! =P

2010-09-02 @ 22:04:49
URL: http://msjoan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0