Helgjobb

Nu är det helg, men för mig innebär det jobba!
Var på Täby Park klockan 08.00 idag, det tog emot lite att gå upp så tidigt på en lördag (jag saknar verkligen inte konståkningsträningarna som brukade vara 08.30 på lördagar!). Det var inte så jättemycket att göra på jobbet dock, så fick sluta tidigare. Skönt! Imorgon blir det nog värre, de ska ha en stor brunch (stavas det så?) för typ 200 pers. Börjar klockan 8 då också, wihoooo... så det blir en lugn kväll ikväll (med), Mattias är borta också så jag får väl passa på att roa mig med nån romantisk komedi :P

Nu ska vi snart ut och springa/gå/gymma (har inte riktigt bestämt oss än för vad) och sen äta våfflor tror jag innan han åker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0