Hellre fattig och lycklig än rik och olycklig

Fyfan vad det suger att inte ha några pengar, speciellt nu när det börjar bli höst och man vill köpa mysiga höstkläder och andra saker att skämma bort sig med... Men jag får väl se det som att jag åtminstone har två roliga extrajobb och mycket fritid - och jag mår mycket hellre bra och är fattig ett tag än går tillbaks till mitt helt värdelösa heltidsjobb som gav pengar så det räckte och blev över men fick mig att tappa lusten till allt.

Idag har jag jobbat på Täby Park Hotel 07.30-14.00. Det är lite pengar i alla fall, ska jobba på onsdag också och sen hela nästa helg. Sen är det mässa igen 20-24 september. :)

I helgen vet jag inte vad som händer, blir nog lungt. Skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0