It's time for Africa

Jag fick visst jobba onsdagen och torsdagen på mässan också, hade missuppfattat tiderna lite haha. Men det var skönt, dubbelt så mycket lön ju!

Idag vaknade jag tyvärr och hade jättejätteont i halsen och täppt näsa, känns inte alls kul när vi ska åka imorgon.. Får knarka strepsils och dricka massor av te med honung så kanske det går över liiiite tills vi drar. Jobbigt nog är det ju en hel del att fixa idag, förutom att packa ska vi åka iväg och köpa lite grejer vi behöver till resan och lämna katten hos Mattias pappa. Usch vad jag inte vill lämna henne egentligen, men sånt är livet. Hon får det säkert bra där i alla fall.

Får se om jag bloggar lite från mobilen eller någon dator i Tunisien, annars hörs vi om lite drygt en vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0