Nya bågar och ny hårfärg

Den här veckan har jag i princip ingenting planerat än så länge.
Det är nackdelen med att vara extraanställd, att man tror att man har hur mycket tid som helst och sen plötsligt kan det dyka upp en massa massa jobb med väldigt kort varsel. Men men!

Igår var jag på synundersökning, har tänkt beställa nya bågar nämligen och eftersom man behöver recept till det och det var ett tag sen jag undersökte mig sist så passade jag på. Synen hade dock inte förändrats ett dugg utan jag låg på samma värden som tidigare vilket var lite skönt ^^ Nu återstår bara det svåra - att välja ut ett par snygga glasögon som man trivs med!

Passade även på att ta en tur på stan igår och inhandla b.la. brun hårfärg. Har accepterat nu att jag inte kommer bli blond på riktigt igen och är sååå trött på att färga den där jävla utväxten titt som tätt, så ikväll blir jag nog brunett! Tog en guldig ljusbrun färg till att börja med, hoppas det blir bra. Lägger kanske upp en bild imorgon på resultatet.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0