Bad day, men jag är glad ändå ^^

Jag kunde inte hitta några skor som passade imorse och förvirrad av stress två minuter innan bussen skulle gå tog jag på mig ett par pumps med klack som jag inte är van vid att gå i - det var nog det dummaste jag gjort någonsin. Hade så ont i fötterna när jag kom hem att jag grät, haha!

Har stått upp hela dagen och gjort i princip ingenting... Vi var 18 pers som skulle hjälpa till vid ett symposium på mässan, när det behövdes typ två. Jag fattar inte hur de tänker ibland när de delar ut jobb till folk. Men men.. Bortsett från att man förstör fötterna så är det rätt lättförtjänta pengar i alla fall. Fast jag hoppas att morgondagen blir liiite roligare än såhär.

Hade i alla fall två intressanta mail i inkorgen idag när jag kom hem. Det ena handlade om ett jobb (som vi håller lite hemligt än så länge..) och det andra handlade om mina nya glasögon som tydligen är postade och ska komma hem inom 1-2 dagar :) Trodde inte att jag skulle hinna få dem innan Tunisien, men Favoptic imponerade visst igen. Kan verkligen rekommendera dem om man är sugen på ett par nya bågar - man får låna hem sex par gratis (flera gånger om man vill), det är billigt och de är otroligt snabba med leveranserna. Det var även dem jag var på synundersökning hos förra veckan, och den optikern jag var hos var i alla fall duktig och väldigt noggrann.

Nu ska jag dricka lite te, mysa ner mig framför TV:n och vänta på att min kära sambo kommer hem från repet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0