Inget mer plugg på ett tag, bara jobb!

Naturkunskapsprovet är avklarat, känns skönt även om det kanske inte gick så bra som jag hoppats på... Det var svårt! Men men känns som om resultatet kan bli vadsomhelst så nu är det bara att vänta.. Oavsett om jag inte får något VG eller MVG och som höjer mitt snittbetyg (som jag iofs egentligen skulle behöva) så har jag åtminstone behörighet till dom utbildningarna jag vill söka.

Efter provet igår mötte jag upp Susanne för att gå på bio - PUSS, såg vi. Den var bra faktiskt! Riktigt rolig emellanåt och mysig sådär som svenska filmer brukar vara enligt mig.. :)

Idag har jag jobbat på Täby Park, ska jobba imorgon också, det är jättemycket att göra denna veckan. Det gillar jag, då går tiden fort också! Man hinner typ inte titta på klockan ens medan man jobbar. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0