Immunförsvar?

Ledig idag med, och har fått en del gjort. Tvättat och varit och storhandlat i alla fall!

Mår däremot lite sisådär, jag har åkt på en förkylning - IGEN! Blir så trött, förstår inte vad som hänt med mitt immunförsvar? Kanske har med jobbet att göra, att vara i kontakt med bakterier (städa efter folk och ta i massa pengar), stressa och ibland jobba 11-12 timmar på en dag är väl inte det bästa...

Får boosta med lite te, c-vitamin och esperitox, ta det lungt ikväll och sova ordentligt inatt så kanske det inte bryter ut till något stort, om jag har tur.

Jobbar imorgon, torsdag och söndag denna veckan, så jag har i alla fall lite tid att vila upp mig mellan passen. Det går alltid lättare att jobba när man vet att man är ledig dagen efter tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0