Strömavbrott



Fy vad jag tycker synd om vår lilla bebis som måste gå runt med tratt på huvudet.
Hon gillar det inte alls, och jag förstår henne, tänk vilken panik man måste få när man inte kan klia sig eller nånting! :/ usch.

Igår jobbade jag, det var en intressant kväll då jag var själv i servisen och det blev strömavbrott i hela Vaxholm pga blåsten. Vi hade ändå kvar strömmen ganska länge, så folk passade på att komma till oss för att äta eftersom de inte kunde laga mat hemma, men vad händer nån timme efter att en massa familjer kommit och beställt mat osv? Jo allt släcks ner hos oss också. Så kassan funkade inte, inget i köket funkade, kortläsarna funkade inte så folk kunde inte betala och inte ta ut pengar heller eftersom bankomaten var död... Kaos. Varför händer sånahär saker alltid när jag jobbar själv?! Jag börjar i alla fall bli ganska bra på att hantera stress och lösa problem nu. :P

Ska iväg och jobba ikväll också, och på lördag. Så hinner inte hitta på något skoj denna helgen heller. Nästa vecka ser dock bättre ut, och sen veckan efter det är det ju påsk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0